loading...
وبلاگ تفریحی دوستی
تبلیغات
admin بازدید : 58 جمعه 24 تیر 1390 نظرات (0)

 

عشق بازی می کنم این روزهاااا با قلم و کاغذ … کلمه به کلمه می آمیزم … واژه می زایم … تو را از نو متولد می کنم … پاک و بی آلایش و این بار تو را با عشق می پرورانم ..

.

.

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره.

.

.

واسه دشت وسیع مهربونیت مترسکی میشم تا هیچ وقت غم وغصه دوروبرت پیدا نشه!

.

.

میدونی فرق تو با باد چیه؟ باد نفس آسمونه ، ولی تونفس منی.

.

.

می خوام برم ونیز / پیدا کنم یه میز / خیلی تروتمیز / با یه چاقوی تیز / روش بنویسم یه ریز / دوست دارم عزیز

.

.

عشق مثل پنیر می مونه!!
زیادیش آدمو خنگ میکنه
نرمالش فقط تا ۱ساعت سیرت میکنه
هیچ کس هم بدون پنیر تا حالا نمرده!!!

.

.

واسه مشق شبت صدبار بنویس:
اونیکه یادش نمیکنی ، همیشه به یادته!!

.

.

نگی به ک۳۰
آخه نف۳۰
ازهرکی بپر۳۰
به این جمله میر۳۰
که واسه من همه ک۳۰

.

.

دو خط موازی هیچوقت به هم نمیرسن مگر اینکه یکیشون واسه دیگری بشکنه .
پس میشکنم فقط به خاطر تو

.

.

تو مرجانى و در جانى تو مروارید غلطانى ، اگر قلبم صدف باشد میان آن تو پنهانى

.

.

بیشتر از دیروز کمتر از فردا بیشتر از خودم کمتر از خدا بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا دوستت دارم.

.

.

دوست دارم عاشقت باشم ولیکن بی نشانه / از غمت تنها بسوزم همچو یاری مخفیانه / دوست دارم عاشقت باشم ننالم در فراقت / سر دهم آوای وصلت با سرودی عاشقانه

.

.

تویی آنکه بهانه ی فردایی / تویی آنکه سراسر عشق و شیدایی / منم آنکه برای تو میمیرم / نفس هم به خیال تو میگیرم .
(تقدیم به عزیزترینم)

.

.

بخند ای عشق ای امید فردا که من خندیدنت را دوست دارم ، به باغ خاطرم هر روز و هر شب، تو را تنهای تنها دوست دارم.

.

.

خدا آن روز که دنیا را نهاده ، به هرکس هر چه لایق بوده داده ، به بلبل ناله ی مستانه داده ، به طاووس جعبه شاهانه داده ، به جغد هم در خرابه لانه داده ، به شیر هم قدرت مردانه داده ، به من هم نازنینی چون تو داده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 628
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 1,242
  • بازدید سال : 9,218
  • بازدید کلی : 362,785
  • کدهای اختصاصی