loading...
وبلاگ تفریحی دوستی
تبلیغات
admin بازدید : 55 جمعه 24 تیر 1390 نظرات (0)

 

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ،
 آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آهنگ زنگ من روي موبايلت با بقيه فرق داشت،
ولي آهنگ زنگت رو موبايلم مثل بقيه بود !!
....
تو به خاطر اينكه بفهمي منم و من به خاطر اينكه فكر كنم تويی ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عـــشــق و شــــعور و اعتبار ، کالای بازارِ کـــساد
سوداگران در شکل دوست ، بر نارفیقان شرم باد..

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک نیست تو بزرگی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچ کجا
جز خواب روی بازوهای مردانه ات ،
امنیت را معنا نمیکند
برایم ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشکهایم که سرازیر میشوند......

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...

عجیب سرد است هوای نبودنت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوستي تكرار دوستت دارم نيست
دوستي فهميدن ناگفته هاي كسي است كه دوستش داري

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم .... عمرم بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


قلب کال مـن

در فصل دست های تــو می رسـد

فصـلی برای تمـــــام رؤیــاها

دستــی برای تمـــام فصل ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم
گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم
در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم
که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو با تبر درختان دلم را قطع می کردی! تنها سلاح من...ان قیچی بود! که ارام ارام...خاطراتم را کوتاه می کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


رهايم کردی
چرا که
برهنگي ات را نجويدم
بوسه هايت را ندريدم
...و طعم گس گناه را ...نچشيدم
رهايم کردی
چون؟!؟
عشق ورزيدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وفتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت

 با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزها میگذرند از روزی که با تو ام و من هنوز نمیدانم کدامینم، آن من سرسخت مغرورم یا من مغلوب دیرینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نقش اشکهایم را ، که با آهنگ غمناک تنهایی دلم روی دیوار خانه ی دلتنگیهایم می رقصند ، می کشم ! به امید اینکه روزی با اولین باران پاییزی شسته شوند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 628
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 877
  • بازدید ماه : 877
  • بازدید سال : 8,853
  • بازدید کلی : 362,420
  • کدهای اختصاصی